حجت‌الاسلام حقیقت گفت: هرچه دولت جدید در مدیریت مسائل اقتصادی داخلی موفق‌تر باشد، اعتماد مردم به دولت و نظام نیز بیشتر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - حجت‌الاسلام محمدرضا حقیقت امام جمعه موقت بافق گفت: فضای داخلی ایران اهمیت بسیاری دارد و دولت جدید باید بتواند جریانات اقتصادی داخلی را به خوبی مدیریت کند.

او گفت: هرچه بیشتر در این زمینه موفق باشد، اعتماد مردم و حضور آن‌ها در صحنه‌های ملی بیشتر و پشتوانه محکمی برای دولت می‌شود.

حقیقت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فضای مجازی جولانگاهی برای دشمن و قتل عامی برای جوانان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، انقلابی و... است.

او گفت: زمانی که حذف اسم و عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی اتفاق افتاد، رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن حتی از اسم سردار هم می‌ترسد.

امام جمعه موقت بافق گفت: این ترس به این دلیل است که دشمن نمی‌خواهد کسانی مثل حاج قاسم شناخته و الگو قرار گرفته شوند.

او گفت: مسئولان فضای مجازی باید هوشیارانه عمل و فعالیت دشمن را خنثی یا کم اثر کنند و برای ارتقای سطح سواد رسانه مردم تلاش کنند.

حقیقت گفت: تقویت سطح سواد رسانه مردم باعث عملکرد آگاهانه آن‌ها در این فضا و کاهش مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

او با اشاره به برجام گفت: در مورد چشم‌انداز مذاکرات برجام در وین، چهار احتمال وجود دارد که یکی از آن‌ها حل اختلافات موجود و توافق سریع و مستحکم است.

او گفت: احتمال دوم انجام توافق اما بدون بازه زمانی، احتمال سوم عدم توافق و حفظ برجام با ویژگی‌های فعلی و احتمال آخر نیز عدم توافق و فروپاشی برجام است.

امام جمعه موقت بافق گفت: کشورهای اروپایی به دنبال توافق موقت و توقف ایران در بعضی زمینه‌ها، برای پیش‌برد اهداف خود هستند اما دولت ایران روی یک توافقی متمرکز شده که به نفع کشور باشد.

حقیقت گفت: دولت ایران بیشتر به دنبال خرید زمان و ایجاد فرصت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها است تا دست پر سر میز مذاکره بنشیند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار