سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: ۴۱۱ میلیارد ریال تسهیلات در قالب هفت طرح حمایتی و برای توسعه کسب و کار‌های حوزه فاوا در استان پرداخت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج -  ابراهیم ادریسی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با بیان این که سهم استان از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور برای پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای فناورانه ۴۱۱ میلیارد ریال است. گفت:این تسهیلات در قالب هفت طرح حمایتی و برای توسعه کسب و کار‌های حوزه فاوا در استان پرداخت می‌شود.

ادریسی با بیان اینکه فرصت پرداخت این تسهیلات تا پایان خرداد سال آینده است، گفت به شرکت‌های فناور نوپا که کمتر از سه سال فعالیت دارند، در صورت داشتن طرح تا سقف سه میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

به گفته او: برای شرکت‌های غیرنوپا که در رویداد‌های کارآفرینی مقام کسب کرده اند تا ۵۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات پرداخت می‌شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات در سامانه توان آفرین ثبت نام کنند، گفت: شرکت‌های ثبت نام کننده از طریق بانک عامل (پست بانک) تسهیلات مورد نیاز را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.