مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: ابعاد وجودی و سیره عملی حضرت زهرا (س) باید برای مردم به ویژه نسل جوان با توجه به انحرافات شکل گرفته از سوی دشمنان و هجمه فرهنگی تبیین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان  به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) در همه امور یک شخصیت برجسته و متعالی است و در دوران کوتاه عمر خویش بهترین درس‌های زندگی را برای جهان بشر به یادگار گذاشته است.

او گفت: ایشان در دوره نوجوانی بهترین فرزند که غمخوار و همدرد پدر بود، در زمان زندگی مشترک بهترین همسر و همراه برای امیرالمومنین علی (ع) و در تربیت فرزندان بهترین مادر بود.

مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: همچنین خطبه‌های حضرت زهرا (س) در دفاع از حق خویش در فدک و دفاع از حق امامت نشان از فعالیت این بانوی بزرگ در امور سیاسی و اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: با بررسی بیشتر زوایای زندگی آن حضرت به ویژه ساده زیستی و تربیت صحیح فرزندان می‌توان از ایشان الگوبرداری کرد، زیرا این بانوی بزرگ می‌تواند الگو و اسوه همه مردم اعم از زن و مرد باشد.

او گفت: جامعه اسلامی نیاز دارد بیش از هر زمانی فلسفه وجودی و ابعاد و ویژگی‌های این بزرگوار را بررسی و در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.