رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: ۳ دهنه پل لوله‌ای در مسیر روستایی محور مهاباد - سردشت به منظور جلوگیری از قطع راه‌های ارتباطی پاکسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: به منظور جلوگیری از سیلاب و افزایش دبی آب رودخانه‌ها، ۳ دهنه پل لوله‌ای شامل پل روستا‌های «گرده قول»، «کُلتپه» و «یارعلی» در محور مهاباد- سردشت که بر اثر جمع شدن شاخه‌های درختان، چوب خشک و بقایای گیاهان مسدود شده بود، پاکسازی شد.

خادمی گفت: اکیپ‌های این اداره با استفاده از دستگاه‌ها و ادوات راهداری نسبت به پاکسازی این پل‌ها اقدام کرده و از جاری شدن آب به سمت زمین‌های زراعی اطراف و تخریب پل‌ها جلوگیری کردند.

وی گفت: هم اکنون چهار تیم راهداری در سه راه «دارلک» (مسیر مهاباد - ارومیه)، سه راهی «برهان» (مسیر مهاباد به بوکان و میاندوآب)، مسیر مهاباد- سردشت و جاده پیرانشهر مستقر شده ورود و خروج خودرو‌ها را کنترل می‌کنند.

خادمی گفت: ۶۰ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان حضور دارند و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحد‌ها قرار دارد.

مهاباد دارای بیش از ۸۶۰ کیلومتر راه شامل ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.