فرماندار رامهرمز گفت: پایش دقیق تری را بر نانوایی‌ها به عمل آوریم و نانوایی‌هایی که پخت با کیفیت داشته باشند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - هرمز بهاروند گفت: با توجه به این که نان، مصرف روزانه اغلب مردم می‌باشد و نان بی کیفیت باعث هدر رفت آرد و ضرر وزیان به دولت و مردم است، لذا برآن شدیم که پیمایش دقیق تری را بر نانوایی‌های این شهرستان به عمل آوریم.

او گفت: هرنانوایی که اقدام به پخت نان با کیفیت کند مورد تشویق و حمایت‌های ویژه قرار خواهد گرفت وبا نانوایانی که اقدام به کم فروشی و یا عرضه نان بی کیفیت کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بهاروند گفت: هرگونه جوسازی و واسطه گری در رابطه با نظارت بر نانوایی‌ها را نمی‌پذیریم و ادارات مربوطه از جمله اداره صمت، به طور جد ضمن نظارت‌های روزانه و دائمی، آماده دریافت پیشنهاد‌ها و راهکار‌های شهروندان و گزارش تخلفات خواهد بود.

فرماندار رامهرمز گفت: نان قوت  مردم است و اجازه نخواهیم داد که برخی سودجویان، جنبه نظارتی بر نانوایی‌ها را کاهش داده و یا زیر سئوال ببرند و ادارات نظارتی را از این کار باز دارند.

به زودی با راهکار‌هایی که در پیش گرفته ایم و تلاش‌هایی که صورت گرفته، سهمیه آرد نانوایانی که نان با کیفیت ارائه دهند را مناسب سازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کیفیت نان ، قیمت نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار