بهاروند با اشاره به بازرسی از ۲۰ نانوایی فعال در امیدیه گفت: بی توجهی به ساعت کاری رایج‌ترین تخلفات فعالان این واحد‌های صنفی بود.

ولی اله بهاروند، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح نظارت بر نانوایی‌های شهرستان با برگزاری گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صمت جهت نظارت بر نانوایان اجرایی شد.

او افزود: هدف از اجرای این طرح بررسی وضعیت قیمت نان، وزن چانه، نحوه میزان مصرف و عرضه آرد و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی است که در بازه‌های زمانی مشخص و به صورت سرزده انجام می‌شود.

بهاروند با بیان اینکه در این گشت به صورت موردی از ۲۰ واحد نانوایی بازرسی شد و طی آن کیفیت و کمیت پخت نان مورد ارزیابی قرار گرفت، اظهار داشت: رعایت نکردن ساعت کار از موارد رایج تخلفات این صنف در این بازدید‌ها بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت امیدیه تصریح کرد: از عموم شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل؛ گرانفروشی، کم فروشی و ... در واحد‌های صنفی مختلف با شماره تلفن ۱۲۴ یا شماره تلفن ۵۲۶۲۵۸۴۸ صمت تماس بگیرند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.