محمدرضا حسین نژاد گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و بهره مندی از مزیت‌های خراسان شمالی از جمله راهبرد‌های کار در استان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد - در دیدار استاندار خراسان شمالی با نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، محمدرضا حسین نژاد گفت: خراسان شمالی در ابعاد کشاورزی، گردشگری و صمت دارای استعداد‌های فراوان است که بهره مندی از این مزیت ها، افزایش ارتباطات برون مرزی با هدف توسعه صادرات و فعال کردن بازارچه‌های مرزی در دستور کار مجموعه مدیریت استان است.

او گفت:برگزاری هفتگی ملاقات عمومی توسط مدیران استان در روز‌های دوشنبه ها تصویب شد، بنابراین هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و مدیران باید در این روز پاسخگوی مردم باشند.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان شمالی گفت: بر اساس قانون باید ۲۵ درصد افراد جذب شده در دستگاه‌های اجرایی از خانواده ایثارگران باشند، اما این عدد در استان ۹ درصد است که باید جبران شود.

حسین نژاد گفت: مدیریت و استحصال آب‌های مرزی، بهره مندی از پساب و برنامه ریزی بلند مدت برای استفاده از آب دریای عمان و تاجیکستان از جمله برنامه‌های کاری استان برای حل مشکل کم آب استان است.

او از حجت الاسلام فیاضی خواستار مطرح کردن موضوع آب در جلسه با مسئولان ملی شد و گفت: در حال حاضر مشکل کم آبی موجب شده است تا صنعت جدیدی در استان راه اندازی نشود.

استاندار خراسان شمالی گفت: در خصوص مدیریت آب‌های مرزی و فعال کردن بازارچه‌های مرزی باید با کشور ترکمنستان ارتباطات بیشتری داشته باشیم.

محمدرضا حسین نژاد گفت: امنیت پایدار را در گرو دیدگاه‌های معنوی مردم است از این رو رسالت فرهنگی سنگین‌تر از رسالت عمرانی است و باید بدانیم برای توسعه نباید چشم به توافقات و مذاکرات داشته باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.