رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل ریزش نزولات آسمانی وسیلابی شدن برخی نقاط در شهرستان‌های جنوبی بعضی از محور‌های مواصلاتی همچنان مسدود و تلاش راهداران و پلیس برای بازگشایی مسیر‌ها ادامه دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان - سرهنگ مصطفی کول زاده رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به بارش‌های اخیر در جنوب استان درباره آخرین وضعیت محور‌های جنوب سیستان و بلوچستان گفت:محور فرعی "چابهار –نگور"، محور بندر پزن، جاده "مهرستان به سمت ابتر"، مسیر "دلگان به هودیان"، محور "ریندان به سمت چابهار -جکیگور"، مسیر روستایی کاجه در شهرستان قصرقند و "جلگه به چاه اسحاق"در حال حاضر مسدود می‌باشد که تلاش برای بازگشایی مسیر‌ها ادامه دارد.

وی گفت: همچنین مسیر روستایی "صفر زهی به چابهار"، "بزمان به سمت بمپور" حرکت با کندی صورت می‌گیرد که پلیس در تمامی مسیر‌ها حضور فعال دارد و در حال روان سازی می‌باشند.

رئیس پلیس راه جنوب استان با اشاره به اینکه در دیگر محور‌های جنوب استان مورد خاصی وجود ندارد و از ترافیک عادی و روان برخوردار است از هم استانی‌ها و رانندگان عزیز انتظار است ضمن خوداری از سفر‌های غیر ضروری به مناطق سیل زده، به توصیه‌ها و هشدار‌های ترافیکی درهنگام تردد درمحور‌های لغزنده توجه داشته تا انشاله شاهد تصادفات ناگوار درسطح محور‌های مواصلاتی استان نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار