معاون اول رییس‌جمهور در ادامه بازدید خود از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان دقایقی پیش وارد شهرستان محروم قلعه گنج و در جمع اهالی حاضر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  محمد مخبر که وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمان و دیگر مسئولان ملی و استانی وی را همراهی می‌کنند ظهر امروز از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد.

معاون اول رییس جمهور پس از حضور در فرودگاه و استقبال توسط استاندار کرمان، گزارشی از وضعیت سیل در این استان دریافت کرد و با بالگرد عازم شهرستان‌های دیگر همجوار و درگیر سیل شد.

در جریان بازدید از این شهرستان‌ها مخبر وارد شهرستان قلعه گنج شد که به محض نشستن بالگرد وی، اهالی به سمت وی آمدند و درخواست‌ها و مشکلاتشان را بیان کردند.

از جمله این اهالی آقایان علی علیمردانی و علی شمبویی بودند که به نمایندگی از عشایر ایل شمبویی مشکلات خود را بیان و اعلام کردند که تعدادی از عشایر در حاشیه تالاب جازموریان گرفتار سیل شده اند و تقاضای کمک دارند.

معاون اول رییس جمهور نیز دستور فوری پیگیری صادر کرد.

او همچنین در بازدید از روستای سیل‌زده شهید چاه نصیری زر قلعه گنج با ورود به منازل کپری و بلوکی شماری از اهالی وضعیت آبگرفتگی منازل و خدمات دهی را جویا شد.

اهالی روستا درخواست چادر، بخاری و از همه مهمتر جاده و سیل بند مناسب برای این روستا و نیز روستای چراغ آباد داشتند.

روستای شهید چاه نصیری زر دارای ۵۰ خانوار است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار