اعزام گروه‌های جهادی جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده جنوب کرمان

جلالی گفت: با اعزام گروه‌های جهادی از شهرستان‌های معین شهرستان‌های سیل زده، امداد رسانی به مردم سیل زده همچنان ادامه دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ جلالی مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت:در پی وقوع سیل در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان سپاه ثارالله استان و بسیج سازندگی با تشکیل چهار قرارگاه پشتیبانی با محوریت شهرستان‌های کرمان، جیرفت، بم و کهنوج به کمک مردم سیل زده رفتند.

به گفته او  با اعزام گروه‌های جهادی از شهرستان‌های معین شهرستان‌های سیل زده، امداد رسانی به مردم سیل زده همچنان ادامه دارد.

جلالی گفت: فرماندهان شهرستانی ما در مناطق سیل زده حضور دارند و در همین راستا جلسه‌ای که ستاد بحران استان شب گذشته در فرمانداری شهرستان رودبار تشکیل شد.

مسئول بسیج سازندگی استان نیازمندی‌های مردم سیل زده شهرستان‌های جنوبی را اینگونه اعلام کرد: نیازمندی‌ها و اولویت‌ها ما بحث تهیه بسته‌های غذایی به ویژه بسته غذایی ۲۴ ساعته و بسته غذایی ۷۲ ساعته، پوشاک، پتو و چادر‌های گروهی است.

جلالی می گوید: در این برهه آب برخی منازل و معابر را در بر گرفته است که جهت تخلیه آب نیازمند کف کش هستیم تا بتوانیم آب را از منازل و معابر خارج کنیم.

او گفت: جهت اصلاح و مرمت محور‌های مواصلاتی روستایی که بر اثر سیل تخریب شده است نیازمند ماشین آلات هستیم تا بازگشایی مسیر روستا‌ها به خوبی انجام شود

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: به علت بسته بودن محور‌های مواصلاتی امکان دسترسی به برخی از روستا‌ها نداریم تا

او گفت: سازمان بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی خود در کنار سایر نیرو‌های خدمت رسان در مناطق سیل زده حضور دارند و در حال تخلیه وسایل منازل و تخلیه آب از خانه‌های مردم و معابر عمومی هستند ان شاءالله بتوانیم از ظرفیت‌هایی که از شهرستان‌های مجاور به این مناطق گسیل داده خواهد شد بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را برطرف کنیم

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: بسیج سازندگی تا امداد رسانی کامل و برطرف شدن مشکلات در کنار مردم خواهد بود تا بتوانیم بخش عمده مشکلات را با هم افزایی و کمک مجموعه‌ها امداد رسان ادارات و ارگان‌ها و دستگاه‌های ذیربط در مجموعه‌ها برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: جهادی ، بسیج سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.