معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان لارستان گفت: مناطق آسیب‌دیده از سیل اخیر که کماکان در معرض خطر ریزش کوه هستند، ایمن‌سازی شوند.

 باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  اسماعیل محبی‌پور در بازدید از محلات آسیب دیده از سیل اخیر شهر لار دستور اکید ایمن‌سازی کوهپایه و تخلیه معابر از تخته‌سنگ‌ها را در مناطق آسیب‌دیده از بارندگی‌های اخیر شهر لار در محدوده محله دم دروازه و اطراف امامزاده شهرقدیم لار صادر کرد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون مسئله ایمن‌سازی محلات آسیب‌دیده از سیل و به‌خصوص منازل قدیمی باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد، گفت: وضعیت فوق‌العاده کماکان ادامه دارد و ضروری است شهرداری، فرمانداری و سایر ارگان‌ها همچنان در کنار مردم باشند و مایه دلگرمی آنان را فراهم آورند.

صبح امروز با حضور دکتر حسین‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، دکتر داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و تنی چند از روسای ادارات بازدید از محلات آسیب دیده از سیل اخیر شهر لار صورت گرفت .

همچنین در این بازدید در موضوع تخلیه و انتقال دائم بافت پرخطر شهرقدیم لار مطرح و دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز و فرماندار ویژه لارستان نیز بر پیگیری طرح‌های جامع شهرداری لار و اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.