استاندار فارس گفت: تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به سیل زدگان بیرم پرداخت می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز - استاندار فارس با حضور در جمع مردم منطقه سیل‌زده بیرم لارستان حضور ضمن بررسی مشکلات سیل‌زدگان، دستور‌های لازم را برای شتاب بخشی به حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.

محمد هادی ایمانیه در بازدید از شهر سیل زده بیرم لارستان گفت: ۵۰۰ واحد مسکونی در لارستان دچار آبگرفتگی و خسارت شده اند که ۱۵۰ خانه در شهر بیرم دیگر قابل سکونت نیستند.

او گفت: تیم‌های ارزیاب از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از سه شنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ در مناطق و شهر‌های سیل زده جنوب فارس به ویژه بخش بیرم لارستان برای ارزیابی و برآورد میزان خسارات سیل مستقر می‌شوند.

استاندار فارس در خصوص حمایت از افرادی که منازلشان در سیل دچار خسارت شده است گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای ساخت و بازسازی واحد‌های مسکونی دچار خسارت در سیل، تلاش می‌کنیم کمک‌های بلاعوض نیز با حمایت دولت به سیل زدگان پرداخت کنیم.

ایمانیه گفت: با تلاش نیرو‌های امدادی هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات رسان امداد رسانی و تخلیه آب از منازلی که دچار آبگرفتگی شدید شده اند در حال انجام است و برخی خانوار‌ها نیز اسکان موقت یافته اند.

او از فرماندار ویژه لارستان خواست، عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان و اعزامی به مناطق سیل زده را به طور دقیق مورد رصد و ارزیابی قرار دهد و گزارش کار این دستگاه‌ها به استانداری نیز اعلام شود.

استاندار فارس همچنین گفت: بیش از هزار بسته غذایی و معیشتی و سایر اقلام مورد نیاز سیل زدگان از سوی هلال احمر، سپاه، کمیته امداد و بهزیستی استان فارس تامین و از روز سه شنبه بین مردم سیل زده توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام
آخرین اخبار