معاون هلال احمرکشور خبرداد:

ناپایداری جوی مانع امدادرسانی هوایی/ فردا روستاهای گرفتار منوجان امدادهوایی می شوند

معاون جمعیت هلال احمر کشور گفت: فردا امدادرسانی هوایی به روستا‌های گرفتار در سیل درمنطقه منوجان انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کاظم شریفی معاون جمعیت هلال احمر ایران گفت: خسارت بالایی توسط سیل به زیرساخت‌ها وراه‌های سه شهرستان جنوب کرمان وارد شده است.

او می‌گوید: به نمایندگی کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر دیشب عازم کرمان شدیم از صبح بازدید شهرستان‌های رودباروقلعه گنج را داشتیم رودبارجنوب امداد رسانی در رودباردرحال انجام است، تنها بحث خانه‌های آب گرفته مانده که همکاران ما در حال تخلیه آب خانه‌ها هستند.

به گفته او، بخشی دیگر از بازدید در قلعه گنج بود به علت بارش شدید در ۶ ساعت ۱۶۰ میلی متررواناب و تخریب به پل و راه را داشتیم آنجا نیزمشکل اصلی آب گرفتگی منازل بود، عملیات امدادرسانی در حد اقلام معیشتی در حال انجام است.

شریفی می‌گوید: شهرستان سومی که اعزام شدیم درمنطقه منوجان است که به زیرساخت‌ها و پل‌ها آسیب شدید وارد شده هم اکنون نیز در ساعات اولیه شب در روستای تجدانو هستیم که خسارت جدی دیده، عملیات امدادی وتوزیع اقلام مورد نیاز مردم انجام می‌شود وتا مدتی نیاز باشد ارائه کمک‌ و امدادرسانی ادامه دارد.

معاون جمعیت هلال احمر کشور گفت: از صبح آماده بودیم برای آمدن به منطقه، اما امکان پرواز نبود و رسیدن به منطقه تا یکی دوساعت قبل ممکن نبود، ظرف امروز فردا کمک‌های امدادی بیشتر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.