معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت:سامانه بارشی جدید از بامداد چهارشنبه وارد استان می شود که سبب بارش‌های پراکنده در مناطق غربی می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: انتظار داریم این سامانه بارشی در شهر‌های بانه، مریوان، سروآباد، سنندج، کامیاران، قروه و دهگلان موجب بارش‌های پراکنده و خفیف شود.

پناهی با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر فردا تداوم دارد، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده وضعیت هوای استان پایدار است و سامانه بارشی مشاهده نمی‌شود، اما در صبح روز پنجشنبه با افت چهار تا پنج درجه دمای هوا مواجه خواهیم بود.

به گفته او: روز گذشته نیز یک سامانه بارشی در استان فعال بود که شهر بانه با پنج میلی‌متر، روستای سلین در سروآباد چهار و مریوان با سه میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشتند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته شهر‌های سقز و زرینه با دمای منفی ۹ درجه سانتیگراد سردترین و شهر سنندج و روستای سلین در سروآباد با دمای هشت درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار