اعضای بدن پاکبان مشهدی اهدا شد

اعضای بدن پاکبان مشهدی با رضایت خانواده وی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد-سعید شاه حسینی رئیس بانک سلول، بافت و عضو تحقیقات پزشکی قانونی کشور گفت: اهدای نسوج پاکبان مشهدی پس از هماهنگی‌های لازم اهدا و به تهران ارسال شد.

او گفت: نسوج بدن این پاکبان شامل پوست، قرنیه، استخوان، قلب و تاندون با رضایت خانواده وی اهدا شد.

رئیس بانک سلول بافت و عضو تحقیقات پزشکی قانونی کشور گفت: در حال حاضر اهدای نسوج در سه شهر تهران، شیراز و مشهد انجام می‌شود و نسوج اهدایی به تهران ارسال می‌گردد..


بیشتر بخوانید


سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد نیز پس از این حادثه گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت نفر از کارگران خدمات شهری از جمله ۶ پاکبان و ۲ زن کارگر در فضای سبز این شهر حین رفت و روب و گلکاری بولوار‌ها و میادین شهر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

او گفت: بر اثر بی توجهی برخی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی گاهی شاهد حادثه تلخ جان باختن یکی از همکاران پاکبان یا کارگران فضای سبز هستیم.

به گفته وی : در کنار انجام اقدامات قانونی برای احقاق حقوق کارگران خدمات شهری از دستگاه‌های‌ ذ‌ی‌ربط، مدیریت شهری نیز لایحه‌ای را به همین منظور به شورای اسلامی شهر ارائه خواهد کرد.

محسن بهامین از پاکبانان منطقه سه مشهد بامداد ۱۲ دی هنگام خدمت در اثر برخورد وانت نیسان درگذشت و ضارب نیز از صحنه متواری شد.

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.