معاون سیاسی سفارت یمن در ایران گفت:آمریکا دشمن مشترک ایران و یمن است.

باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان -نخستین همایش بین المللی مقاومت و پیشرفت با حضور مبارزان بحرینی و یمنی در پارسیان برگزار شد.

 در این همایش یک روزه حجت الاسلام سید مرتضی سندی، رهبر جنبش الوفاء الاسلامی بحرین بصورت حضوری و دکتر عدنان غفله، سرکنسول و معاون سیاسی سفارت یمن در تهران در ارتباط ویدیویی سخنرانی کردند.

عدنان غفله معاون سیاسی سفارت یمن در ایران  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، به آیه جهاد عمل کردند و در برابر دشمنان ایستادند و توانستند داعش و دشمنان اسلام را شکست دهند.

او گفت: ما دشمنان مشترکی داریم که در راس آن‌ها آمریکاست و شهدایی که در این راه تقدیم کرده ایم، نقطه وصل همه ما در جوامع اسلامی هستند.

حجت الاسلام سندی، رهبر جنبش الوفاء الاسلامی بحرین نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، گفت: حاج قاسم سلیمانی به مقاومت لبنان، یمن، سوریه و به همه مستضعفان جهان کمک کرد و در کنار بحرینی‌های مظلوم بود.

او گفت:مردم فلسطین با سنگ مقاومت و مبارزه می‌کردند، اما حاج قاسم به آن‌ها جرات استقاده از موشک داد.

رهبر جنبش الوفاء الاسلامی بحرین گفت: اثر حرکت و مسیر حاج قاسم در همه جهان خود را نشان داد، جهان از شهادت حاج قاسم ناراحت شد، مبارزان بحرینی در زیر شکنجه برای حاج قاسم مراسم عزا گرفتند، تفکر امام راحل را به دنیا نشان داد و همه این‌ها نتیجه کار خدایی وی بود.

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان نیز در این مراسم با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، گفت: اگر همه یک دل و همراه و با وحدت کنار هم باشند و همه ملت‌ها به میدان بیایند و به مبانی قرآنی عمل کنند دست دشمنان کوتاه خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.