سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان ایذه دایر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز -عبدالرضا باغ شیرین گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی این نمایشگاه از شنبه ۱۰ دی ماه با ۵۰ درصد تخفیف و کتبی با موضوعات مختلف تاریخی، ادبیات، مذهبی، رمان، پزشکی، روانشناسی در محل کانون پرورش فکری ایذه برقرار گردید.

او گفت: یکی از مسائل حوزه فرهنگ که نیاز به کار جدی و موثر دارد مساله کتابخوانی است لذا تلاش‌ها برای ارتقای میانگین مطالعه در جامعه باید بیشتر و نتیجه بخش‌تر شود.

به گفته باغ شیرین از خانواده‌ها تقاضامندیم فرزندان خود را با کتاب مانوس سازند و از این نمایشگاه و دیگر برنامه‌های حوزه کتاب و فرهنگ حمایت و بازدید نمایند.

باغ شیرین گفت: کتب این نمایشگاه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه‌های شهرستان برقرار است و از ۹ دیماه تا یک بهمن و از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس به درجه پرفیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.