رییس کل دادگستری زنجان گفت: همانطوریکه در گذشته مردم استان از مشکلات و معضلات پسماند سرب و روی، رنج برده‌اند، باید از مزایا و منافع اقتصادی آن نیز بهره‌مند شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، شامگاه دوشنبه در دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور دادستان مرکز استان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی، برگزار شد، ضمن تاکید بر بهره مندی مردم استان از منافع و مزایای اقتصادی پسماند سرب و روی در کوتاهترین زمان ممکن گفت: این موضوع هم جزء مصوبات سفر رییس جمهور بوده و هم در رای دادگاه دیوان عالی کشور آمده است.

او می گوید: تحقق این امر، مستلزم سنجش عیار انبار پسماند سرب و روی در کوتاهترین زمان و انجام مقدمات برگزاری مزایده است.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه انبار پسماند سرب و روی، معضل چندین ساله استان بوده که عوارض زیست محیطی و مشکلات امنیتی برای استان ایجاد کرده بود،گفت: با پیگیری دستگاه قضایی، امروز این مشکل با انتقال به محل جدید حل شده است.

حجت الاسلام نیارکی در ادامه به کوتاهی دستگاه‌های اجرای ذیربط در روند رسیدگی به این معضل گفت: با گذشت حدود یک و نیم سال از انتقال محل پسماند سرب و روی به روستای سردهات، اما متاسفانه دیده می‌شود که دستگاه‌های ذیرربط، در انجام وظایف خود برای تعیین تکلیف پسماند سرب و روی کوتاهی کرده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.