مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ابلاغیه منع فعالیت بانوان در رشته بدنسازی و پرورش اندام برای همه ادارات ورزش و جوانان استان‌ها ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- سید محمد طباطبایی گفت: این نامه مبنی بر تعطیلی فعالیت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی بانوان نیست و کماکان باشگاه‌ها به فعالیت‌شان ادامه خواهند داد، برخی تصور کردند این ابلاغیه از طرف اداره ورزش و جوانان استان اصفهان صادر شده و برای اداره ورزش و جوانان استان اصفهان حاشیه ایجاد کردند.

دوازدهم دی  نامه‌ای با مضمون منع و ممنوعیت فعالیت بانوان در رشته بدنسازی و پرورش‌اندام در رسانه‌ها دست به دست و گفته شد فعالیت‌های ورزش قهرمانی در رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون پرورش‌اندام و دوره‌های مربیگری تا اطلاع‌ثانوی متوقف خواهد شد.

وی گفت: فدراسیون باید برای برگزاری مسابقات و انجام دوره‌ها از وزارت ورزش و جوانان مجوز دریافت کند، در حال حاضر نیز فعالیت بانوان برای انجام مسابقات متوقف خواهد شد.

به گفته معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان باید یک سازماندهی مناسب برای مسابقات ایجاد و برنامه‌ریزی شود تا علاوه بر رسمیت‌شناختن رشته‌ها و مسابقات، تمامی فعالیت‌های بانوان در تمامی شاخه‌های این رشته به‌خوبی پیش برود.

وی گفت: دلیل این دستور و ممنوعیت هم نداشتن مجوز کتبی رشته‌ها در سالیان اخیر برای برگزاری مسابقات و دوره‌ها عنوان شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار