۱۶۶ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی ۱۶۶ دستگاه تبلت با همکاری بانک ملی چهارمحال و بختیاری در قالب برنامه «مِهر سردار» تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند و زیرپوشش کمیته امداد امام راحل در استان توزیع شد.

فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در آیین مِهر سردار و اهدای ۱۶۶ دستگاه تبلت گفت: تامین وسایل و تجهیزات هوشمند برای دانش‌آموزان به خصوص دانش‌‍‌آموزان نیازمند و دانش‌آموزانی که در مناطق سخت‌گذر زندگی می‌کنند از زمان شیوع کرونا و مجازی شدن کلاس‌های درس با همکاری نهاد‌های حمایتی، خیرین و بانک‌های عامل اجرایی شد.


بیشتر بخوانید


تعدادی از دانش‌آموزان استان هنوز دسترسی به وسایل ارتباطی هوشمند از جمله گوشی هوشمند و تبلت ندارند و باید زمینه همراهی تمامی دستگاه‌های و خیرین برای تامین این تجهیزات در استان فراهم شده است.

تا پیش از شیوع ویروس کرونا دور کردن دانش‌آموزان از فضای مجازی یکی از برنامه‌های نظام آموزشی بود که با شیوع کرونا و تعطیل شدن مدارس و راه‌اندازی شبکه شاد همه دانش‌آموزان به سمت شبکه شاد هدایت شدند هر چند تامین زیرساخت‌ها برای استفاده از این شبکه آموزشی زمانبر بود.

از ظرفیت شبکه شاد برای آموزش دانش‌آموزان در شرایط فعال شدن کلاس‌های درس نیز می‌توان استفاده کرد و تامین زیرساخت‌های استفاده از این شبکه در اولویت برنامه آموزش و پروش و سایر نهاد‌های حمایتی قرار دارد.

دانش‌آموزان از سیره و مکتب امام راحل و سردار سلیمانی الگو می‌گیرند.

دانش‌آموز شهید علی لندی با به خطر انداختن جان خود به کمک همنوعانش پرداخت و نشان داد دانش‌آموزان پیرو مکتب شهدا هستند.

پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به اقشار آسیب پذیر

احمدرضا صباغی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری هم گفت: امسال در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر بیش از ۲ هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در شعب بانک ملی استان توزیع شده است.

پارسال در شعب بانک ملی استان بیش از ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در حوزه‌های مختلف برای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده پرداخت شد.

هم اکنون ساخت یک مسجد و ۲ مدرسه درمناطق سخت گذر استان توسط بانک ملی استان در دست احداث است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار