فرمانده قرارگاه کربلا گفت: خداوند به شهید حاج قاسم سلیمانی عزت داد و دشمنان حاج قاسم ذلیل و رسوا شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی خالصانه برای خداوند کار ‌می‌کرد.

او گفت: سالیان درازی توفیق حضور در کنار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و در حوادث سیل خوزستان داشتیم و از نزدیک شاهد صفا، خلوص و کار مخلصانه او فقط برای جلب رضایت حق بودم.

سردار سید الشهدا گفت: خداوند به شهید حاج قاسم سلیمانی عزت داد و به همین خاطر مردم علاقه زیادی به این شهید دارند و دشمنان حاج قاسم ذلیل و رسوا شدند.

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: اخلاص و کار برای رضایت خدا درسی است که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای همه‌ی مسؤلان و مردم به یادگار گذاشت و امروزه راه حل مشکلات در کشور همین امر است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله موشکی بالگرد‌های آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس در این حمله هدف قرار گرفتند و به درجه پرفیض شهادت نائل آمدند.

آیین گرامیداشت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرماندهان و کارکنان قرارگاه منطقه کربلا و رده‌های نیروی زمینی سپاه در جنوب در حسینیه پایگاه منتظران شهادت برگزار گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار