نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است امروز مدیران و مسئولان کشور، شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد تقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:  دیانت و تقوای از جمله بارز‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی بود، زیرا ایشان علی‌رغم شرایط جنگی، نماز اول وقت خود را ترک نمی‌کرد؛ همچنین در جلسات مهم سیاسی نیز اولویت خود را اقامه نماز اول وقت می‌دانست.لازم است امروز مدیران و مسئولان کشور حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ درحمله موشکی پهپادهای آمریکایی ، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا انجام شد. 

خستگی ناپذیری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند، شهید سلیمانی را منحصر به فرد کرد، آن شهید مصداق بارز آیه شریفه "وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ" بود. خداوند در این آیه می‌فرمایند در بین انسان تنها عده‌ای محدود در عمل صالح از یکدیگر پیشی می‌گیرند. شهید سلیمانی از زمان نوجوانی خدمتگزار مردم بود و تا آخرین روز زندگی خود هیچ‌گونه وابستگی به جناح‌های سیاسی نداشت و هیچ گاه خود را از خدمت به خلق محروم نکرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.