استاندار اصفهان‌گفت: سرمایه اجتماعی حاکمیت متاثر از عملکرد کارآمد مدیران اجرایی و مسئولان رده‌های مختلف کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز در جلسه معرفی سرپرست فرمانداری نجف آباد در سالن شهروند این شهرستان گفت: عملکرد شفاف، فساد ستیز، جهادی و بسیجی مدیران دولت برای اعتماد سازی و حفظ سرمایه اجتماعی کارساز و راهبردی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه فساد ستیزی رویکرد دولت است و در بین مدیران ارشد هم وجود دارد گفت: فساد ستیزی به معنای رصد وضعیت در مبارزه با فاسدان توام با پاک دستی است.

وی شفافیت در عملکرد را از شاخصه‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: شفافیت در همه ابعاد عملکردی به جز مسائل امنیتی باید محقق شود.

مرتضوی همچنین نقش کارآمد رسانه‌ها را مهم خواند و گفت: خبرنگاران و مراکز خبری به رویداد‌های خبری مدیران و نهاد‌های دولتی بسنده نکنند و شرح وظایف سازمان‌ها را جهت آگاهی وتسریع در خدمت رسانی معرفی کنند.

استاندار اصفهان به انتصاب فرمانداران اشاره کرد و گفت: در انتخاب این افراد شاخصه‌های دولت مورد توجه است و فرمانداران در یک اردوی جهادی وارد شده اند و شبانه روز باید در خدمت مردم باشند.

وی با بیان اینکه نجف آباد در عرصه مجاهدت، علم و دین و تربیت شخصیت‌های بزرگ‌مثل سردار کاظمی پیشگام بوده است گفت: نگاه دولت و وزارت کشور به این شهرستان به صورت ویژه است.

استاندار اصفهان به نهم دی و شهادت سردار سلیمانی و قافله شهدا استان‌اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم در حماسه ۹ دی سال ۸۸ جریان فتنه را زمین‌گیر کرد.

در پایان این مراسم موسی مباشری به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه نجف آباد معرفی و از مجتبی راعی فرماندار پیشین این خطه قدردانی شد.

معاون فرمانداری لنجان، شهردار مینادشت فلاورجان، معاون آموزش و پرورش لنجان از جمله سوابق مباشری است.

راعی از خرداد ۹۷ تاکنون فرماندار ویژه نجف آباد و معاون استاندار اصفهان بود.

نجف آباد با ۳۳۰ هزارنفر جمعیت در۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

 

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر آذری
۱۹:۳۰ ۰۹ دی ۱۴۰۰
جااااااان؟
کارآمدی مدیران ایرانی؟
خخخخخخخخخ!!!!!
شوخی جالبی بود!