دختران شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس:

انتقام شهادت فرماندهان مقاومت را می‌گیریم

در سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت، دختران شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس از گرفته شدن انتقام خون پدرانشان سخن گفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت، دختران شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در سخنانی از گرفته شدن انتقام خون پدرانشان و مجازات عاملان این جنایت سخن گفتند.

زینب سلیمانی، دختر سردار سلیمانی در سخنانی در محل شهادت فرماندهان مقاومت در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد در دومین سالگرد شهادت این سرداران گفت: دیر زمانی نخواهد گذشت که اشک فراق و دوری با آزادسازی عراق و کشور‌های منطقه از پلیدی تجاوزکاران، به اشک پیروزی بدل خواهد شد.

او در این مراسم گفت: به آمریکایی‌ها از همینجا می‌گوییم ما این خون‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

او در ادامه افزود: شهید سلیمانی عراق و عراقی‌ها را از صمیم قلبش دوست می‌داشت. شهید ابومهدی المهندس زندگی خود را وقف خدمت به عراقی‌ها ساخته بود.

همچنین دکتر «منار المهندس»، دختر شهید ابومهدی المهندس نیز در این مراسم از انتقام گرفتن خون پدرش و نیز سرداران شهید سخن گفت.
او گفت: ما انتقام هر قطره خونی که در عراق، یمن و سوریه ریخته شده است را خواهیم گرفت. ما از حکام سعودی انتقام خواهیم گرفت و آمریکایی‌ها را بازخواست خواهیم کرد. به خدا سوگند، از امروز به بعد، سکوت نمی‌کنیم.

گفتنی است پیش از این رسانه‌های عراقی از حضور گسترده مردم در فرودگاه بین المللی بغداد و توقف موقت فعالیت فرودگاه در شب شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های عراقی، جمع کثیری از مردم امشب در مکان ترور سردار سلیمانی و همرزمانش به منظور گرامیداشت شهادت «سران پیروزی» گرد هم آمدند.

در تاریخ ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸، آمریکا به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری دیگر از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۵۴ ۱۴ دی ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء والصدیقین : ای سردار دلها ای صدیق شهید ای فرمانده محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص به جسمهای سوخته اربا اربایتان و دست قطع شده تان همچون سردار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس ع قسم که انتقام بسیار بسیار بسیار سخت خار ذلیل نابود کننده ایی در انتظار آمریکایها و انگلیسیها و صهیونیستها و سعودیهای تروریست است که برای ترور شما خوبان با هم همدست شداند و نقشه مشترک کشیدند در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و سر تا سر جهان و تا اخراج و نابودیشان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و پاکسازیشان از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص امت بپاخواسته واحده رسول الله ص امت یکپارچه حزب الله در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص از پا نخواهند نشست و نماز شکرانه پیروزی و فتح بزرگ را در مسجد قدس شریف آزاد شده توسط رزمندگان سپاه قدست که متشکل از همه رزمندگان دلاور مردان مرد محور مقاومت اسلامی هستند خوانده خواهد شد تا دشمنان ایران اسلامی و دشمنان محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص بدانند منظور از انتقام سخت بزرگ چیست و چگونه خواهد بود . برای شادی ارواح مطهر و ملکوتی و بلندمرتبه جمیع صدیقین شهدا بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ramin
۰۷:۱۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
پیروزی نزدیک است نصر من ا... و فتح القریب ا... اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
اگه می خواستین بگیرین که تا الان گرفته بودین دیگه چند سال باید از شهادت حاج قاسم. شهید فخری زاده و... بگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
انتقام گرفتن ابن نیست که جنگ دیگه راه بیافته اگه واقعا میخوایید انتقام بگیرید کشور را پیشرفته کنید جنگهای بیهوده و نیابتی جز خرافات چیزی نداره کشت و کشتار یک نوع عقب ماندگی هست اگه واقعا انتقام باید بگیریم کشوری با پیشرفت و صلح و علوم و فناوری باید داشته باشبم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
همه مامنتقم خون سرداران مقاومت هستیم و با جان ودل از این اقدام حمایت می کنیم. به امید آن روز
Iran (Islamic Republic of)
عاشق ولایت
۰۲:۱۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی زنده تر است به راستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
انتقام؟ زدید هواپیما خودی و پایگاه خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بذار انتقام‌اونایی که تا الان گرفتی تموم شه بعد
بهشون رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
داغ حاجی،سرد نمیشه....
خدا مارو با ایشون محشور کنه
آخرین اخبار