جنبش جهاد اسلامی:

شهید سلیمانی لحظه‌ای از حمایت مقاومت فلسطین کوتاه نیامد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که شهید سلیمانی هرگز از کمک به تقویت و حمایت از نیرو‌های مقاومت در فلسطین کوتاه نیامد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) در سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت که این شهید لحظه‌ای در حمایت از جناح‌های مقاومت فلسطین کوتاه نیامد.

 در بیانیه او در این باره آمده است که «حاج قاسم از اولین لحظه‌ای که این مأموریت را بر عهده گرفت، برای کمک به تقویت و حمایت از نیرو‌های مقاومت در فلسطین کوتاه نیامد. او باعث اتحاد و نزدیکی جناح‌های مقاومت و هماهنگی بین آن‌ها شد.»

البطش توضیح داد که مقاومت ادامه دارد و با ترور رهبران قهرمان متوقف نخواهد شد. مقاومت برای مبارزه با بی عدالتی در برابر اشغالگران، محافظت از مردم و حفظ کرامت آن‌ها شکل گرفته است. محور مقاومت اکنون برای دفاع از آزادگان و مستضعفان روی زمین پیشرو است و از حق و مقدسات خود کوتاه نمی‌آید و اشغال را نمی‌پذیرد. پرچم مقاومت بر دوش رهبران شریف و وفاداری است که راه را ادامه می‌دهند و با اخلاص برای رسیدن به اهداف و مقاصدی که شهدا از جمله حاج قاسم، شیخ احمد یاسین، ابوعمار، شهید عماد مغنیه و ... برای آن مبارزه کردند، تلاش می‌کنند.

دو سال پیش سردار حاج قاسم سلیمانی همراه با هم‌رزم جهادی خود ابومهدی المهندس، اولین مقام عملیاتی الحشد الشعبی به وسیله پهپاد آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار