مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت گفت: امروز، ایران اسلامی به برکت مسیر سرخ شهادت، زنده و پویا در مقابل هر گونه فتنه داخلی و خارجی مقتدر و باصلابت ایستاده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام حمزه صحیحی در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای سردشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش، گفت: اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای والا مقام است، چرا که این شهدای گرانقدر در راستای اقتدار نظام اسلامی حماسه آفرینی کرده و از همه تعلقات دنیوی گذشتند.

زندگی شهدا در زمان حیات و پس از شهادت، برای مردم ما مایه خیر و برکت است، به همین دلیل ملت ایران همیشه قدردان رشادت‌های این عزیزان است.

او می گوید: شهدا در راه وطن جان خود را فدا کردند و برای ایستادگی این پرچم دینی و اسلامی قدم برداشتند و اکنون وظیفه ما ادامه راه آنهاست.

 به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری ایثارگران، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پا بر جا بوده و به راه راستین خود ادامه می‌دهد.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سردشت گفت: ملت ایران با آرمان‌های بلند و اهداف مقدسخود و به برکت خون شهدا در مقابل جبهه وسیع دشمنی‌های کینه توزانه آمریکا با عزمی راسخ در میدان‌های خطر ایستاده و اجازه هیچگونه تعدی به دشمنان را نمی‌دهد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.