دبیرخانه جشنواره کالا‌های فرهنگی سفال و سرامیک با عنوان "جایزه فیروزه" در سمنان مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پنجم بهمن ١۴٠٠ تمدید کرد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تا پیش از این بیستم دی ١۴٠٠ مهلت ارسال آثار بود که ۱۵ روز به این مهلت افزوده شد.

جشنواره کالا‌های فرهنگی سفال و سرامیک با عنوان "جایزه فیروزه" در سمنان بر اساس ظرفیت‌های سفال و سرامیک با حضور هنرمندان و صنعتگران این رشته برای اولین بار در استان سمنان برگزار می‌شود.

سمنان به عنوان شهر خلاق سفال و سرامیک میزبان این جشنواره است و هنرمندان و صنعتگران می‌توانند به سامانه https:/jayezhfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه و آثار خود را بارگذاری و در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره کالا‌های فرهنگی سفال و سرامیک با عنوان "جایزه فیروزه" در سمنان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری سمنان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدرسه هنری چله نگار و دبیرخانه سفال و سرامیک استان سمنان برگزار می‌شود.

هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت دراین جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۳۳۳۳۴۴۴۵۳۶ و ۰۲۳۳۳۳۲۰۱۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار