فلاح گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه و فعالیت فرهنگی هنری در استان سمنان برای بزرگداشت سالگرد شهید قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با گرامی داشت یاد و خاطر سردار دل‌ها قاسم سلیمانی و سالگرد شهادت وی  با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و مبارزاتی شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود و چهره بین‌المللی مقاومت است.

برنامه‌های مختلف و متنوعی برای پاسداشت این ایام توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها، انجمن‌ها و موسسه‌های فرهنگی هنری در استان تدارک دیده شده است.

برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی، مسابقات فرهنگی هنری و نیز کتابحوانی، تولید و ارائه عکس‌نوشته، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌ها و ورکشاب‌های مختلف هنری از جمله طراحی، خوشنویسی، خاطره گویی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع ایثار و شهادت را از جمله این برنامه‌ها است.

 این فیلم‌ها از یازدهم تا شانزدهم دی در برخی سینما‌ها اکران خواهد شد.

نمایش فیلم‌های کوتاه سینما مقاومت در هفت شهرستان

سعید خجسته فر رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان هم از اکران فیلم‌های کوتاه سینما مقاومت به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در هفت شهرستان این استان خبر داد.

 اکران این فیلم‌ها از یکشنبه ۱۲ دی آغاز می‌شود و تا ۱۶ دی در سینما‌های دامغان، سمنان، شاهرود، مهدیشهر، شهمیرزاد، میامی و گرمسار ادامه دارد.

اکران این فیلم‌ها همزمان با بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی است و  همراه با نشست‌های تخصصی و تور استعداد یابی سینمایی نیز برگزار می‌شود.

در این برنامه بورسیه هنرجویی نیز به افراد مستعد در زمینه آموزش سینما اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار