پارسامنش گفت: دیدار بدون واسطه و همگانی مسوولان قضایی با قشر‌های مختلف زمینه‌ساز افزایش آگاهی و دانش حقوقی مردم و حلال بسیاری از مشکلات است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام رضی پارسامنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرودگفت: نخستین دیدار مردمی در میدان امام خمینی (ره) شاهرود برگزار شد که راهگشای مشکلات زیادی بود.

وی افزود: آگاهی‌های حقوقی شهروندی و افزایش دانایی مردم در زمینه حقوقی راه بسیاری از خطا‌ها و مشکلات بعدی را خواهد بست و عاملی برای کاهش ورودی پرونده‌های قضایی خواهد بود.

وی تاکید کرد: دیدار مردمی و میز خدمت قضایی تا پاسی از شب گذشته به مناسبت ایام فاطمیه با تلاش قضات و کارکنان دستگاه قضا برنامه ریزی و برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه رییس دادگستری، کارکنان واحد‌های مختلف و دادستانی، سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و برخی روسای دستگاه‌های اجرایی نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا حاضر بودند، ابراز داشت: بیش از ۲۰۰ مورد از مسایل مردم در حوزه قضایی و برخی موارد دیگر، بررسی و راهکار‌های مناسب ارائه شد.

پارسامنش افزود: ارشاد قضایی بدون واسطه با مردم توسط قضات و کارکنان دستگاه قضایی در این شهرستان کاری معنوی و خداپسندانه است که برای رفاه بیشتر مردم انجام شد.

به گفته وی این برنامه با تلاش کانون خادمیاران رضوی ادامه‌دار است.

کانون خادمیاران رضوی با هدف کمک و رفاه بیشتر مردم از افرادی با توان و ظرفیت‌های مختلف علمی و مالی تشکیل شده که به خدمت رسانی به مردم کمر همت بسته اند.

در شهرستان شاهرود ۱۱ شعبه دادسرای عمومی و انقلاب، ۱۲ شعبه دادگستری و ۱۲ شعبه شورای حل اختلاف فعالیت دارند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.