مخلص الائمه گفت: گفتمان حاکم بر نظام اداری استان مرکزی را مسئله محور و مبتنی بر فهرست نیاز‌ها عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مخلص الائمه استاندار مرکزی در کارگاه آموزش پژوهش فناوری و نوآوری استان مرکزی بر نیاز سنجی طرح‌های تحقیقی و در اولویت قرار گرفتن شهرستان‌های استان تاکید و گفتمان حاکم بر نظام اداری استان را مسئله محور و مبتنی بر فهرست نیاز‌ها عنوان کرد.

مخلص الائمه بر بنیادین، کاربردی و در راستای تامین نیاز‌های مردم و توسعه همه جانبه استان بودن کار‌های پژوهشی و بر اختصاص اعتبارات محدود این بخش به طرح‌های نوآورانه تاکید کرد

او همچنین بر اینکه سندتوسعه آمایش علم و فناوری استان مبنای طرح‌های پژوهشی قرار گیرد تا کید کرد و خواست پژوهشگران متعهد با نیاز سنجی و عارضه یابی مسائل و مشکلات را در قالب طرح‌های مبتکرانه خود عرضه نمایند.

استاندار مرکزی مسولیت اولویت بندی طرح‌های پژوهشی را به دانشگاه‌های استان سپرد و از آن‌ها خواست تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و جلسات آموزشی مسئولان را در انتخاب طرح‌های برتر یاری نمایند.

رقیه یادگاری دبیر این کارگاه هم هم گفت: در سال گذشته ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار به ۱۴ پژوهش اختصاص یافت و امسال نیز یک میلیارد و صد میلیون تومان اعتبار پژوهشی به طرح‌های برگزیده اختصاص یافته است.

یادگاری از اختصاص بودجه به ۱۴ طرح پژوهشی در حوزه اشتغالزایی، صنعت ومعدن، اجتماعی فرهنگی و راستی آزمایی دریافت تسهیلات طرح رونق تولید و همچنین رشد ۵۹ درصدی طرح‌هایی که بودجه به آن‌ها اختصاص یافته خبر داد.

تشکیل کمیته‌های نیازسنجی ادارات، مسئله محوری و در اولویت قرار گرفتن پژوهش‌های شهرستان‌های استان را مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.