تجلیل از نویسندگان برتر دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی

بیش از ۳۰۰ نویسنده جوان و متعهد ذیل دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی سازماندهی شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی در موزه دفاع مقدس استان مرکزی از نویسندگان برتر که عمدتا از دانشجویان بسیجی هستند، ضمن ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات از تعدادی از آن‌ها تجلیل شدند.


سرهنگ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در این مراسم گفت: استفاده از نویسندگان جوان و با انگیزه یکی از مهمترین نکاتی است که در تهیه مقالات به آن توجه شده و بیش از ۳۰۰ نویسنده جوان و متعهد با هدایت‌های اساتید دانشگاهی و پیشکسوتان دفاع مقدس در ذیل دانشنامه سازماندهی شده اند.

سرهنگ کریمی افزود: دانشنامه دفاع مقدس با رویکرد علمی و پژوهشی مرجع کامل در حوزه دفاع مقدس است که کار‌های زیرساختی تهیه دانشنامه در استان مرکزی از سال ۹۵ شروع شده و در طی یک سال گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته که امیدواریم تا پایان سال جلد اول آن نهایی شود.

او اضافه کرد: بیش از ۱۵ کارگاه ارزیابی در ذیل دانشنامه تاکنون برگزار شده و بیش از ۳۰۰ نفر در کارگاه‌های تخصصی دانشنامه آموزش تخصصی دیدند و در ۱۲ شهرستان استان مرکزی کمیته‌های تخصصی دانشنامه با حضور مسئولین و پیشکسوتان تشکیل شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: ۷۱۴ مدخل تاکنون در راستای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان تهیه شده و همچنین ۲۰۳ مقاله علمی تهیه و ۵۰۳ پرونده علمی نیز جمع آوری شده است.

او ادامه داد: جلوگیری از تحریف و فراموشی و انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدساز سال‌های گذشته همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که دانشنامه دفاع مقدس در راستای دغدغه‌های ایشان در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته و استان مرکزی از استان‌های برتر در این حوزه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.