رییس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و پرورشی برای ۱۲ هزار دانش آموز عشایری فارس ارسال می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهنام حیدری رییس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس  در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری استان گفت: ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس با اعتباری ۴۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

او گفت: این تجهیزات شامل ۱۲۵۰ بسته لوازم التحریر، ۷۰هزار ثوب پوشاک و ۱۰۰ دستگاه تبلت و گوشی و برخی اقلام ویژه مدارس شبانه روزی است.

رییس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس گفت: این اقلام برای ۱۲ هزار دانش آموز مدارس عشایری فارس که شامل ۸ هزار دانش آموز ابتدایی و ۴ هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم ارسال خواهد شد.

حیدری گفت: این اقلام از طریق ۴ نمایندگی آموزش و پرورش عشایر فارس بین ۲۱ مرکز آموزشی شبانه روزی عشایر، ۶۰۰ واحد آموزشی ابتدایی سیار و نیمه سیار عشایردر مناطق گرمسیری که هم اکنون محل اسکان عشایر است، تا ۱۰ روز آینده توزیع خواهد شد.

رییس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس گفت: افتخار می‌کنیم که شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از عشایر استان کرمان بود و وظایف ما این است که در مدارس عشایری مکتب شهید سلیمانی را ترویج کنیم.

حکیم زاده معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فارس در آموزش عشایر پیشگام بوده است گفت: در حال حاضر ۲۱۰ هزار دانش آموز عشایر در کشور وجود دارد و باید بر کیفی سازی آموزش عشایر و مهارت آموزی آنان متناسب با زیست بوم عشایر تمرکز شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.