صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، ویژه برنامه‌های مختلفی تهیه و پخش می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معاونت سیما با تولید چهار ویژه برنامه «عقیق» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری و پخش در تاریخ‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۴۵ دقیقه، ایام فاطمیه را گرامی داشته و در عزای شهادت مظلومانه بزرگ بانوی عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) به سوگ می‌نشیند.

زندگی نامه حضرت، میان برنامه‌های مناسبتی، گفتار متن با تصاویر مربوطه، کلام گوهربار (حدیث)، حکایت، چکامه و شعرمناسبتی، سراج و معرفی کتاب، بخش کارشناسی و گفتگو پیرامون فضائل اخلاقی و سیره عملی بانوی خوبی ها، از بخش‌های متنوع این برنامه است که با اجرای فاطمه نعمتی تقدیم بینندگان می‌شود.

معاونت صدا با ویژه برنامه «در سوگ یاس» به تهیه کنندگی کبری موسوی، گویندگی مرضیه رفیعی و گزارشگری شهلا جمشیدیان، شهادت بانوی مهربانی را با حزن و اندوه ارج می‌نهد.


بیشتر بخوانید


گزارش‌های مردمی، بسته‌های صوتی مناسبتی، گپ و گفت کارشناسی در خصوص شخصیت و ویژگی‌های بارز حضرت، نوحه و موسیقی، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، شعر شاعران هم استانی به گویش محلی در مدح بانو، معرفی کتاب، احادیثی از حضرت زهرا (س)، حضرت فاطمه (س) بهترین الگوی زنان و دختران، تسبیحات بانوی بزرگ اسلام و تلفن و پیامک از قسمت‌های مختلف این ویژه برنامه رادیویی است که روز پنج شنبه ۱۶ دی از ساعت ۹ تا ۱۱ تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه‌های روتین صدا و سیما از جمله زیر یک سقف، روز نو، صبح و زندگی، موج زنده رود و ... به این مناسبت مذهبی پرداخته خواهد شد.

معاونت خبر با تهیه یک گزارش تولیدی و پخش از بخش‌های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، پوشش و انعکاس برنامه ها، اجتماع فاطمیون و عزاداری شهرستان‌های ده گانه استان و پخش از بخش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتوا‌های تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان ها، در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، همراه هم استانی هاست.

معاونت فضای مجازی هم با تولید ویدئو کست، پوستر، کلیپ، پادکست، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین (تلگرام و سروش)، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در سایت اطلاع رسانی مرکز کانال و انتشار محتوا‌های مرتبط در آپارات، شهادت حضرت فاطمه (س) را در فضای مجازی، ویژه برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار