صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در سالروز بزرگداشت حماسه تاریخی ۹ دی ماه، ویژه برنامه‌های متنوعی تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: صدا و سیمای استان، در سالروز بزرگداشت حماسه تاریخی ۹ دی ماه، ویژه برنامه‌های متنوعی تهیه و تدارک دیده است.

او افزود: معاونت سیما با برنامه «حماسه بصیرت» از ساعت ۰۹:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را ارج می‌نهد.


بیشتر بخوانید


افشارنیا اضافه کرد: پوشش مراسم روز بصیرت از مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد به تهیه کنندگی سید امین رضوی، حضور کارشناسان آگاه به مسائل سیاسی و بررسی ابعاد روز بصیرت و بیداری مردم، کلام مقام معظم رهبری، گزارش‌های مردمی، سرود و موسیقی و میان برنامه‌های مناسبتی از بخش‌های مختلف این برنامه است که به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی، اجرای سیدجلیل رضوی و زهرا کریم زاده تقدیم بینندگان می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه‌های چشم انداز و شب‌های بام ایران هم به طور ویژه به این مناسبت ملی و عظیم در تاریخ کشورمان با حضور کارشناسان، پرداخته می‌شود.

افشارنیا گفت: معاونت صدا، از ساعت ۹ تا ۱۱ به طور ویژه به حماسه عظیم ۹ دی می‌پردازد.

او افزود: «حماسه ماندگار» نام ویژه برنامه رادیویی است که به تهیه کنندگی رحمان داودیان، اجرای زهرا خنکداری و گزارشگری فریده نادری روی آنتن می‌رود.

افشارنیا اضافه کرد: گفت و گوی کارشناسی پیرامون سالروز حماسه تاریخی و عظیم ۹ دی، روز بیداری و اجتماع عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دی ماه ۱۳۸۸، گزارش‌های مردمی، ترانه و موسیقی، بسته‌های صوتی، برگزیده سخنان رهبر معظم انقلاب، پیامک و تلفن از بخش‌های متنوع این برنامه است.

او ادامه داد: موج زنده رود، صبح و زندگی، جاده جوانی، پیک روز و چه حال چه خبر هم در روز پنج شنبه، ویژه مناسبت نهم دی ماه، بخش‌هایی را تقدیم شنوندگان می‌کنند.

افشارنیا گفت: پوشش برنامه‌های مرکز استان و شهرستان‌های ده گانه و پخش از بخش‌های خبر محلی رادیویی و تلویزیونی، تهیه یک گزارش تولیدی با محوریت حماسه ۹ دی و جنبش‌های مردمی در استان و پخش از اخبار محلی و همچنین ارسال به تهران، تهیه خبر مکتوب از رویداد‌های این مناسبت و بارگذاری بر روی سایت خبرگزاری و انتشار محتوا‌های تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، سایت و پیام رسان‌ها از اقدامات گوناگون معاونت خبر در بزرگداشت نهم دی ماه، روز میثاق امت با ولایت است.

او افزود: معاونت فضای مجازی چهارمحال و بختیاری هم با تولید و انتشار ویدئو کست، پوستر، کلیپ، پادکست، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین (تلگرام، سروش و سایت مرکز) و انتشار محتوا‌های مرتبط در آپارات، روز نهم دی ماه و بصیرت ملت غیور ایران اسلامی را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۶:۴۵ ۰۷ دی ۱۴۰۰
دمشون گرم
آخرین اخبار