نساجی مازندران ورزشگاه امام رضا مشهد را برای میزبانی از ذوب‌آهن انتخاب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،باشگاه نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر در یک بازی خانگی باید به دیدار ذوب آهن اصفهان برود، اما به دلیل آماده نبودن ورزشگاه خانگی نساجی، این تیم مازندرانی ورزشگاه امام رضا مشهد را برای میزبانی از ذوب‌آهن انتخاب کرد.

بازی خانگی قبلی نساجی مازندران با نفت مسجد سلیمان هفته گذشته در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار شده بود و بر اساس شنیده‌ها مدیران نساجی برای بازی در نقش جهان ۲۷۰ میلیون تومان پرداخت کردند.

بازی‌های خانگی نساجی باید در ورزشگاه وطنی قائم شهر برگزار می‌شد، اما به دلیل کیفیت نامناسب چمن این ورزشگاه، تصمیم گرفته شد بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود، ورزشگاهی که نساجی چند بازی خانگی را در آن انجام داد، اما بنا به گفته مربیان چمن این ورزشگاه نیز کیفیت مناسبی ندارد به همین دلیل تصمیم گرفته شد نساجی چند بازی خانگی خود را خارج از استان برگزار کند تا چمن رولی در این استادیوم کاشته شود.

با توجه به وضعیت زمین به نظر می‌رسد چمن ورزشگاه شهدای ساری برای اولین بازی نساجی در دور برگشت مقابل پرسپولیس تهران آماده شود

نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر ساعت ۱۵ فردا در تهران مقابل هوادار به میدان خواهد رفت و بعد از اینکه بازی خانگی خود را در مشهد برگزار کرد در هفته پانزدهم نیز باید به تبریز برود و مقابل تراکتور بازی کند
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار