نُصوحی گفت: دبیرخانه جشنواره ملی «هِکاتُم» با انتشار فراخوان اولیه برای دریافت آثار متقاضیان در هفتمین دوره متوالی، آغاز به کار کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مینا نُصوحی دبیر هفتمین جشنواره ملی دانشجویی "هِکاتُم" گفت: دبیرخانه این جشنواره ملی دانشجویی آماده دریافت آثار متقاضیان در بخش‌های رقابتی جشنواره شامل فیلم، عکس، گرافیک و انیمیشن دیجیتالی است.

بخش رقابتی این جشنواره در شاخه فیلم شامل فیلم داستانی، مستند، فیلم تجربی و ویدیو آرت، در شاخه عکس شامل پرتره، عکس تبلیغاتی و موضوع آزاد و در زمینه گرافیک و انیمیشن دیجیتالی شامل نقاشی دیجیتال، هویت بصری، موشن گرافیک، لوگوموشن، انیمیشن داستانی، پوستر و لوگو، برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۲۵ بهمن امسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 هفتمین جشنواره ملی هکاتم با هدف توجه ویژه به دستاورد‌های هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنر‌های دیجیتال از تاریخ ۷ تا ۱۳ اسفند امسال به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال آثار و مقررات شرکت در جشنواره، به کانال اطلاع رسانی جشنواره در شبکه مجازی به نشانی "hekatomfestival@ " مراجعه کنند.

 جشنواره هکاتم در سه دوره اول به صورت استانی و امسال برای چهارمین بار در سطح ملی برگزار می‌شود

دوره گذشته این جشنواره با حضور ۶۷۳ اثر، سال گذشته برگزار شد.

هکاتم از نام‌های قدیم شهر دامغان است که به منظور پیوند این جشنواره ملی با ریشه فرهنگی این منطقه، نام هِکاتُم برای آن انتخاب شده است.

انتهای پیام / ن  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار