اسدی از نصب و راه اندازی سه سایت مخابراتی ۳G در روستای بانکت و آب انار شهرستان آبدانان و روستای پلکانه در شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حشمت اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام، گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم به ویژه دسترسی آسان مناطق محروم و روستایی به اینترنت پر سرعت، با تلاش و همت همکاران مخابرات استان و از محل اعتبارات پروژه uso وزارت ارتباطات، سه سایت جهت روستا‌های بانکت و آب انار در شهرستان آبدانان و پلکانه در چرداول نصب و راه اندازی شد.

او گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این‌ پروژه افزون بر ۹۰ میلیارد ریال می باشد.

مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام گفت: با راه‌اندازی و ارتقای شبکه همراه اول و همچنین افزایش پهنای باند، اهالی این روستا‌ها می‌توانند از خدمات اینترنت نسل سوم همراه اول بهره‌مند شوند.

او گفت: توسعه زیرساخت‌ها، ارتقای کیفیت و کمیت محصولات مخابراتی در روستا‌ها یکی از برنامه‌های دارای اولویت منطقه است که با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و در نظر گرفتن اولویت‌ها، با هدف تقویت زیرساخت‌های لازم در حال تحقق است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ دی ۱۴۰۰
روستای بلیین در ۸ کیلومتری شهر ایلام و ۴ کیلومتری فرودگاه ایلام.اینترنت و آنتن هم ندارد ولی متاسفانه قبل از روستای بلیین منطقه ای وجود داره که چند تا گردن کلفت توی زمینهایی با کاربری کشاورزی ویلا ساخته اند برای اونها دکل اختصاصی kg قرار داده شده است لطفا پیگیری بفرمائید این افراد به کجا وصل هستند و چرا روستایی نزدیک مرکز استان فاقد اینترنت هست.