مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان با شماره گیری ۱۱۱ می توانند از وضعیت نامه های خود به رئیس جمهور مطلع شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمود مومن نسب مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش حفظ ارتباط بی واسطه بین مردم و مسئولین،گفت: در پی سفر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشور به کهگیلویه و بویراحمد، مردم این استان بیش از ۹۰ هزار درخواست مکتوب در موضوعات مختلف از جمله رفع مشکلات فردی و اجتماعی به ریاست جمهور نامه نوشتند.

او با اعلام نهایی شدن کارِ گردآوری، تفکیک، پالایش، دسته بندی، ثبت و ارجاع نامه ها گفت: اکنون استان و مدیران دستگاه های استانی وارد عملیات پاسخگویی و پاسخ دهی به نامه های ارجاعی مردمی شده است.

مومن نسب با تشریح تاثیر پاسخگویی به موقع نسبت به خواسته های مردمی در استمرار اعتماد و اطمینان آنان نسبت به دولتمردان، از همه مدیران و کارشناسان دستگاه ها خواست که  با صبوری و مسئولیت پذیری بیش از پیش و بکارگیری کلیه ظرفیت ها در صبح و عصر برای این مهم (پاسخگویی) وقت گذاشته و از محل اختیارات تفویض شده یا کسب مجوز از ستاد مرکزی دستور ویژه در راستای اجابت خواسته های مردمی را به شکل متناسب و شایسته،صادر کنند. 

به گفته مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد کارشناسان ماهر و مجرب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامانه ۱۱۱) از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۴:۱۵ درخواست ها و نقطه نظرات مردم را از اقصی نقاط دریافت و پس از بررسی، تجزیه و تحلیل در کارتابل استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران و شهرداران قرار می دهند که مردم  می توانند با شماره گیری تلفن ۱۱۱ از وضعیت ارجاع نامه های تقدیمی در سفر ریاست جمهوری مطلع شوند.

او گفت: کار عوامل سامد بسیار سنگین و خسته کننده است، به همین سبب از مدیران کل، معاونان آنان، مسئولین واحدها و کارشناسان  درخواست می شود حداقل ماهی یک روز اداری به مرکز ارتباطات مردمی مراجعه و خود را به عنوان کارشناس پاسخگو قرار داده تا ضمن درک عینی سختی کار، نسبت به پیشبرد این مهم همه باهم به پیش برویم.

مومن نسب از مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیران روابط عمومی دستگاه ها، رسانه ها در خواست کرد که با بکارگیری کلیه ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی سامانه ۱۱۱ را به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت تقویت کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم خان محمدی
۰۰:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
باعرض سلام وخسته نباشید
آقای رییس جمهور لطفا تو قرآن به کار مارسیدگی کنید مایک دستگاه ۲۰۶ خریدم درسال ۹۶ که این ماشین سند نداشت ۱۸ ۱۸ میلیون قیمتش بود پول مارو پس نداد شکایت کردیم به حل اختلاف که متاسفانه رسیدگی نمی کنند یک دستگاه ماشین داشتن قاضی توقیف زد ولی بعداز یک مدت آزاد کرد بعد یارانه اش بستن که آن هم واریز نمیشه نمیدونم چجوری حقمونو پس بگیریم خواهش میکنم از آقای رییس جمهور به کار ما رسیدگی کنیدباتشکر از شما