به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه فراخوان ادبی نامه‌های بی‌قرار، را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: فراخوان ادبی «نامه‌های بی‌قرار»، یکی از این برنامه‌ها است.

او بیان داشت: کودکان و نوجوانان می‌توانند احساس خود را نسبت به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خطاب به فرزندشان در قالب یک نامه ادبی بنویسند.

فتاحی افزود: «سلام! فرزند سردار!»، «پدر شما پهلوان بود»، «برای تو می‌نویسم که صبوری»، «آن لحظه که خبر شهادت را شنیدم»، و ... از عنوان‌های پیشنهادی برای آفرینش آثار ادبی است.

او با بیان اینکه قالب آثار برای شرکت در این فراخوان، نامه و دست‌نوشته ادبی و مخاطبان این فراخوان نیز، اعضای کودک و نوجوان هستند گفت:آثار ارسالی باید تا ۲۹ دی امسال در قالب word با قلم ۱۴ nazanin به نشانی کرمانشاه، کارمندان، ایستگاه دوم، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مرکز آفرینش‌های ادبی ارسال شوند.

گفتنی است: برگزیدگان فراخوان ادبی «نامه‌های بی‌قرار» در دهه مبارک فجر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.