گردان‌های قدس در پی وخیم شدن وضع سلامتی هشام ابوهواش، اسیر فلسطینی سطح آمادگی نظامی خود را افزایش داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، در پی وخامت حال و به کما رفتن هشام ابوهواش، اسیر فلسطینی، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) وضعیت آماده باش در غزه و کرانه باختری اعلام کردند.

گردان‌های قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «آمادگی نظامی خود را پس از وخامت وضعیت سلامتی زندانی ابوهواش افزایش می‌دهیم و در صورت شهادت احتمالی این اسیر آماده پاسخگویی هستیم.»

جهاد اسلامی نیز اعلام کرد: «در صورتی که این اسیر فلسطینی که در اعتراض به بازداشت اداری خود از حدود ۱۴۰ روز پیش اعتصاب غذا کرده است به شهادت برسد، اسرائیل مسئول پیامد‌های آن خواهد بود. مسئولان جنبش جهاد اسلامی به همه راه‌های سیاسی با هدف حمایت و نجات این اسیر فلسطینی متوسل شدند.»

طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین آماده باش عمومی گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) را پیام آشکار به اشغالگران صهیونیست با عنوان باروت و آتش دانست. جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای پاسخ دادن به احتمال شهادت اسیر ابوهواش آماده باش نظامی اعلام کرده است.

ازطرفی دیگر سازمان زندانیان فلسطینی نیز سکوت بین المللی در قبال زندانی ابوهواش را محکوم کردند.

پزشکان بیمارستان «اساف هروفیه» در پی وخامت حال اسیر هشام ابوهواش وضع اضطراری اعلام کردند و خانواده این اسیر از نیرو‌های صلیب سرخ خواستند به این بیمارستان بیایند. صهیونیست‌ها از حضور همسر اسیر در اتاق وی جلوگیری کردند. هشام ابوهواش برای ۱۳۸ امین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت اداری ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار