ادیبی شلمچه را به حکم دانشگاهی برای جوان های امروزی دانست و از اعزام تمام گروه های راهیان نور به مناطق عملیاتی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سردار پاسدار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جمع جمعیت هلال احمر و افتتاحیه کاروان های راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه گفت: تمام رفتارهای ما که خدمت رسانی به مردم و دردمندان است الگو گرفته از روحیه رزمندگان دفاع مقدس است و جوانان نیز با حضور در مکان هایی مانند شلمچه و دهلاویه از دانشگاه شهیدان استفاده خواهند کرد.

او با اشاره به آغاز سفرهای راهیان نور شلمچه را سندی بر فداکاری های رزمندگان دانست که برای آرامش و امنیت ما از جان خود گذشتند.

دبیر ستاد راهیان نور کشور با اشاره به اینکه بسیاری از جوان هایی که در دفاع مقدس شهید شدند عضو جمعیت هلال احمر بودند گفت: شهیدان سلامت آغاز گر دوره جدیدی در ادبیات دفاع و حماسه کشور هستند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: مجموعه راهیان نور کشور در همه ارکان خود آمادگی اعزام به یادمان ها، نقاط اسکان، آمادگی خود را برای حضور مردم در مناطق عملیاتی را دارد

او گفت : امید است تا روزهای آینده و تا انتهای سال تا اوج حضور مردم در مناطق عملیاتی به سبک سالهای قبل کرونا نزدیک شده و شاهد حضور حداکثری مردم در مناطق باشیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به کاهش ویروس کرونا در سطح کشور و مصوباتی ستاد ملی کرونا و پروتکل های که در مجموعه راهیان نور با کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعمال می شود ، از آمادگی برای آغاز تدریجی حرکت مجدد کاروان های راهیان نور خبر داد.

او گفت: ظرف چند روز گذشته تعدادی کاروان های راهیان نور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مناطق عملیاتی و یادمان ها سفر کردند.

سردار ادیبی به تشریح برنامه های اعزام کاروان های راهیان نور پرداخت و از اولویت بخشی به استان های همجوار در بحث اعزام کاروان های دانش آموزی و دانشجویی خبر داد.

او در رابطه با اعزام کاروان های عمومی نیز گفت: درباره عموم مردم آمادگی ها در حال انجام است و اکنون هر کاروانی و یا مردم که قصد سفر با خودروی شخصی به استان های مقصد دارند، می توانند از یادمان های دفاع مقدس بازدید کنند و برنامه ریزی شده است که زائران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در همه یادمان های مناطق مختلف کشور در یادمان ها حضور پیدا کنند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اعزام حدود هفت میلیون نفر کاروان های راهیان نور در طول سال پیش از کرونا رو یادآور شد و گفت: با توجه به شروع مجدد کاروان ها در زمستان 1400 امید است که به مرتبه از رشد قبل از کرونا رسیده ولی در ایام زمستان رشد بسیار مناسبی در مناطق عملیاتی داشتیم .

سردار ادیبی با بیان اینکه حضور مردم به خاطر علاقه شان به مناطق عملیاتی با اعداد و ارقام قابل سنجش نیست، به حضور حداکثری مردم در سالهای قبل از کرونا در شب سال تحویل در شلمچه که میزان آن بیش از 50 هزار نفر در ساعت اشاره کرد.

او با اشاره به اجرای آیین تحلیف اعضای هلال احمر در یادمان شلمچه آن را آغازگر اعزام راهیان نور و تدبیری خوب خواند که می تواند الگویی برای همه دستگاه ها، کارکنان و خانواده و پرسنل و مدیران باشد تا به این مناطق اعزام شوند و بدانند در هشت سال جنگ چه به سر ملت ما آمد و جوانان با استقامت این کشور چه پیروزی هایی را خلق کردند.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: راهیان نور ، شلمچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.