بازدید مربی تیم ملی ایتالیا از باشگاه ذوب‌آهن

الکساندرا کَمپِدِلی مربی تیم‌ملی والیبال بانوان ایتالیا از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، صبح امروز الکساندرا کَمپِدِلی با حضور در باشگاه ذوب‌آهن با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن دیدار و گفتگو کرد.

علی احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ضمن خوش‌آمدگویی به وی گفت: باشگاه و شرکت سهامی ذوب‌آهن از نخستین روز‌های آغاز فعالیتش در ورزش به رشته والیبال اهمیت داده و در این زمینه افتخارات بسیاری کسب کرده است.

 باشگاه ذوب‌آهن به‌ویژه در والیبال بانوان و با حضور مربی بزرگی همچون فریبا صادقی زمینه‌ساز پرورش بازیکنان و مربیان بسیار خوبی به خانواده ورزش والیبال بوده و حتی بازیکن و مربیان لژیونر نیز در این رشته تریبت کرده است.

کمپدلی نیز بعد از هم‌صحبتی و آشنایی با باشگاه ذوب‌آهن ضمن تشکر از میزبانی باشگاه ذوب‌آهن از سخت‌کوشی بانوان باشگاه ذوب‌آهن همپای آقایان در رشته‌های مختلف خصوصا والیبال تلاششان را شگفت‌انگیز برشمرد.

هفته گذشته نیز شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری‌اسلامی ایران در سفرش به اصفهان به باشگاه ذوب‌آهن رفت و حالا مربی تیم‌ملی ایتالیا این اقدام را انجام داد.

با اعلام مربی ایتالیایی امکانات باشگاه ذوب‌آهن به‌لحاظ زیرساخت، نیروی‌انسانی، بانوان ورزشکار و مربیان حرفه‌ای بسیار خوب و قابل ستایش است.

گفتنی است دیدار و نشستی‌صمیمانه بین کمپدلی و مسئولان ورزش قهرمانی بانوان رقم خورد و این افراد ضمن حضور در تمرین تیم والیبال ذوب‌آهن در ورزشگاه ملت، از باشگاه و سالن‌های ورزشی مجموعه شفق هم بازدید کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.