اسطوره دنیای فوتبال به مناسبت پایان سال ۲۰۲۱ متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه منچستر یونایتد به مناسبت پایان سال ۲۰۲۱ متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

سال ۲۰۲۱ نیز به پایان آمد و علی‌رغم زدن ۴۷ گل در این سال در تمامی رقابت‌ها، اصلا سال ساده‌ای نبود. من در ۲ باشگاه مختلف بودم و ۵ مربی متفاوت داشتم. در یورو با تیم ملی کشورم بازی کردم و منتظر بازی انتخابی جام جهانی در ۲۰۲۲ هستم.

در یوونتوس مفتخرم که توانستم جام حذفی ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا را کسب کنم و بهترین گلزن سری‌ آ لقب بگیرم. در پرتغال به بهترین گلزن یورو بدل شدم که برایم اتفاق بزرگی بود و مشخصا بازگشتم به اولدترافورد یکی از لحظات فوق العاده و مهم کارنامه فوتبالی‌ام بود.

من برای چیزی که تاکنون در یونایتد بدست آورده ام، خوشحال نیستم. هیچ کس از ما خوشحال نیست، اما من مطمئنم با کار و تلاش بیشتر اوضاع بهتر خواهد شد و ما به چیزی بیشتر از الان خواهیم رسید. بیاییم سال جدید را به یک نقطه عطف برای منچستریونایتد تبدیل کنیم. در سال جدید با ذهنیت و قدرت بیشتری تلاش کنیم و بالاتر از الان قرار گیریم. بیاییم این باشگاه را به جایی که به آن تعلق دارد، برسانیم. به ما بپیوندید و ما روی همه شما حساب باز کرده ایم. سال جدید مبارک و شما را خیلی زود خواهم دید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۷:۲۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
همه چیش عالیه دورش بگردم
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۴:۳۷ ۱۱ دی ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان عزیز به نظر می رسه شما در فوتبال تنها به رونالدو علاقه دارید و طرفدار رونالدو هستید. تنها به خبرهای مربوط به رونالدو می پردازید
Iran (Islamic Republic of)
R
۱۷:۳۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
منم فقط بازی رونالدورو دوست دارم ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۱ دی ۱۴۰۰
میخوای در مرود مسی متقلب بگه که الکی الکی توپ طلا برد؟
حتی یجا خودش اعتراف کرد که نمیدونه چرا توپ طلا برده
آخرین اخبار