مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آذربایجان غربی با قهرمان تیم خوی، به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اسماعیل کیومرثی  رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی استان با رقابت ۱۱۸ کشتی گیر در قالب شانزده تیم از شهرستان های سراسر استان برگزار شد که در پایان رقابت ها، خوی به مقام قهرمانی رسید.

وی افزود: این رقابت‌ها به منظور گرامیداشت حماسه ۹ دی و شهدای کشتی ارومیه باباساعی، حسن زاده و میرزایی و در ۱۰ وزن در سالن شش هزار نفری غدیر برگزار شد.

کیومرثی اضافه کرد: در پایان رقابت‌ها، در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی مصطفی زادگان از خوی، وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی رحمتی از تکاب، ۶۵ کیلوگرم طاهر کاسب از ارومیه، ۷۹ کیلوگرم علی آقازاده، ۸۶ کیلوگرم یاشا گلوانی از خوی، ۷۰ کیلوگرم رضا مسافر، ۷۴ کیلوگرم فائق احمدی نیا از مهاباد به مدال طلا دست یافتند.

رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در ۹۲ کیلوگرم انور ژاکتی از مهاباد، ۹۷ کیلوگرم رضا صدقی از محمدیار و در ۱۲۵ کیلوگرم آرش صمدپور از ارومیه به عنوان نخست رسیدند.

کیومرثی اضافه کرد: در پایان امتیازات تیمی نیز، تیم شهرستان خوی با کسب ۱۸۱ امتیاز به مقام نخست رسید و تیم‌های مهاباد، محمدیار و ارومیه به ترتیب با امتیاز ۱۵۲، ۱۱۴ و ۱۰۳ دوم تا چهارم شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.