معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع آموزشی شبانه روزی لاشار تا پایان سال کار احداث آن به اتمام خواهد رسید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  میثم لک زایی معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پروژه احداث مجتمع شبانه روزی دانش آموزی شهرستان لاشار گفت: این پروژه بزرگترین پروژه در این شهرستان است و تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی  گفت: این مجتمع آموزشی در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در حال احداث است و در آن ساختمان آموزشی، خوابگاه، سلف سرویس، سالن ورزشی، نمازخانه و سرایداری پیش بینی شده است.

  لک زایی گفت: تاکنون ۵۵ میلیارد ریال در این پروژه از محل اعتبارات اعتبارات ملی هزینه شده است و طبق برنامه زمانبندی پیش بینی شده با مشارکت خیرین گرانقدر تا پایان سال جاری کار احداث آن به اتمام خواهد رسید.

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت:در چهار سال گذشته ۳۶ مدرسه با ۱۱۴ کلاس درس در شهرستان لاشار احداث و تعداد ۳۴۲۰ نفر دانش آموز از نعمت فضا و تجهیزات استاندارد بهره‌مند شدند.

وی گفت: ۲۵ مدرسه دیگر با تعداد ۱۱۲ کلاس درس نیز توسط اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با همکاری خیرین مدرسه ساز و نهاد‌های انقلابی در این شهرستان در حال ساخت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار