جانشین معاون آموزش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی هیچگاه به دشمنان اعتماد نکرد و همواره سرباز ولایت و انقلاب بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن فرقانی جانشین معاون آموزش در سپاه پاسداران دیشب در آیین بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه انقلاب سمیرم، گفت: شهید سلیمانی با اخلاص و جهاد خود شهادت را در آغوش کشید تا ادامه دهنده راه و مسیر شهادت طلبی مردان خدا باشد.

وی گفت: دشمن آگاه است و می‌داند اگر ما به سخن شهید سلیمانی که فریب نخوردن از دشمن و تبعیت از ولایت بود گوش فرا دهیم، کسی توان نفوذ در کشور و اعتقادشان را نخواهد داشت.

وی به نفوذ منافقان با عناوین مختلف در جنگ شناختی اشاره کرد و گفت: اگر در این نبرد بصیرت و تدبر نداشته باشیم افراد نالایق و معاویه صفت بر ما چیره می‌شوند و خواص بی بصیرت نیز کمکشان می‌کنند.

جانشین معاون آموزش در سپاه پاسداران گفت: برای اینکه بدانیم انقلاب اسلامی چگونه شکل گرفت و راهش را به چه شکلی ادامه داد باید وقایع و رویداد‌ها را دقیق تحلیل و تبیین کرد.

فرقانی به اهمیت جهاد تببین در دوران پیچیده کنونی اشاره کرد و گفت: در این مسیر اگر گوش به فرمان ولایت باشیم مانند شهید سلیمانی مسیر را درست می‌رویم.

جانشین معاون آموزش در سپاه گفت: اسلام و مسلمانان خود صاحب سبک و الگو هستند که همان گفتمان اسلام ناب است و نیازی به الگو‌های غربی و شرقی ندارند.

به گفته وی دشمن در برابر ما بیکار نمی‌نشیند و به دنبال تهدید، براندازی و فتنه گری است.

وی ۹ دی را حماسه بصیرتی مردم مسلمان دانست و گفت: آن قیام الهی به ما می‌گوید عاشورا درس و عبرت است بنابراین مرور و دانستن عبرت‌های عاشورا در این دوران جهاد تببین امروز ماست.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.