استاندار فارس گفت: شهید سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت شدگان امام خمینی و مکتب اسلام محسوب می‌شود که مایه افتخار ایرانیان است.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه پایه گذاری و شکل گیری شخصیت امثال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس صورت گرفته است، اظهارداشت: آن شهید سرافراز دارای روحیه شجاعت و مقاومت بود که این دو صفت همه ایرانیان در طول تاریخ است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارای روحیه فداکاری و نوع دوستی بود، افزود: شهید سلیمانی برای نجات ملت‌های ستمدیده فداکاری می‌کرد و آسایش خود را فدای آرامش ملت‌ها می‌کرد.

او با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهل معنویت و اخلاص بود، گفت: شهید سلیمانی در کوران حوادث دفاع مقدس، اخلاص و معنویت را به دست آورده بود و جوانان نیز شیفته این خصوصیات هستند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با وجود این که در جایگاه یک فرمانده عالی رتبه نظامی قرار داشت حاضر نمی‌شد حدود شرعی را زیر پا بگذارد، اظهارداشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراقب بود که به افراد ظلم و تعدی نشود؛ در حالی که خود ایشان تا آستانه خطر پیش می‌رفت، اما جان دیگران را حفظ می‌کرد.

او با بیان این که یکی از بزرگ‌ترین تشییع‌های شیراز به صورت نمادین برای شهید سلیمانی برگزار شد و مردم شیراز برای حاج قاسم اشک ریختند، گفت: در این ایام نیز در همه محافل و مجالس مذهبی در مساجد یاد آن شهید بزرگ، گرامی داشته می‌شود و پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز مراسم ویژه‌ای به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

ایمانیه با بیان اینکه با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهل جناح بندی‌های سیاسی نبود، ادامه داد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، مقام معظم رهبری اعلام کردند که شهید سلیمانی انقلابی بود و فارغ از دسته بندی‌های سیاسی قرار داشت.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه مردم شیراز در بصیرت پیشرو بوده و در سال ۸۸ نیز روز هشتم دیماه بصیرت خود را نشان دادند، افزود: مراسم گرامیداشت روز بصیرت در شیراز روز هشتم دیماه در خیابان نهم دیماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار