حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: عده‌ای به دنبال این بودند که فتنه را به سوء تفاهم تحریف کنند اما حقیقت فتنه چیزی جز نشانه گرفتن نظام و ولایت نبود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق گفت: سوال اساسی در باب مسائل ۸۸ این هست که آیا مطالبه به حق بود و آیا سران فتنه برای رفع سوء تفاهم بودند یا در واقع در پازل دشمن نقش ایفا می‌کردند؟

او ادامه داد: عده‌ای به دنبال این بودند و هستند که فتنه را به سوء تفاهم تحریف کنند اما تعبیر به سوء تفاهم تنها یک سرپوش گذاری توسط سران فتنه است.

سعادت‌فر گفت: بررسی شبکه‌های رسانه‌ای دشمن نشان می‌دهد که آن‌ها به دنبال انقلاب رنگی در ایران بودند و بی بی سی نیز ۴۳ روز قبل از انتخابات اعلام کرد که احتمال تقلب در انتخابات وجود دارد.

او ادامه داد: مورد دیگر رفتار اصلاح طلبان و کاندیداهای آن‌ها بود که از نوع تقابل آن‌ها با خارج از کشور و عدم تمکین به قانون، مشخص می‌شود به دنبال فتنه بودند.

امام جمعه بافق گفت: این که تمام جریان‌های ضد انقلاب برای حمایت از فسادطلبان جمع شدند، در مقابل ولایت فقیه قرارگرفتند و بیت المال را آتش زدند، نشانه سوء تفاهم نیست.

او ادامه داد: عده‌ای نمی‌خواهند که مسائل فتنه ۸۸، واکاوی شود زیرا کسانی که در فتنه نقش داشتند، امروز نگران این هستند که چهره واقعی آن‌ها نمایان شود.

سعادت‌فر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید از اصول مراقبت کنیم و در رأس این اصول ولایت فقیه است.

او ادامه داد: امروز نیز دشمنان به دنبال این هستند که به واسطه برخی مشکلات ارتباط بین ما و ولایت فقیه را کم کنند.

امام جمعه بافق با اشاره به مجاهدت‌های شهید سلیمانی گفت: سه شاخصه ولایت مداری، ارتباط با ولی، ارتباط با مردم و جهاد ودرگیری با دشمن است که هر سه شاخصه در شهید سلیمانی وجود داشت.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: فتنه ۸۸ ، حماسه ۹ دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار