سردار کریمی در پیامی شهادت پاسدار شهید استان مرکزی «ابراهیم تبرته فراهانی» را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در پیامی شهادت پاسدار شهید استان مرکزی شهید «ابراهیم تبرته فراهانی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:پاسدار رشید اسلام «ابراهیم تبرته فراهانی» از رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی پس از مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در دفاع از وطن در حین مأموریت در مناطق غرب کشور در استان کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

پاسدار تکاور شهید «ابراهیم تبرته فراهانی» از رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی بود که در حال مأموریت در استان کرمانشاه به شهادت رسید.

صبح امروز مراسم، تشییع پیکر مطهر تکاور شهید «ابراهیم تبرته فراهانی» از رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی بر روی شانه‌های مردم فراهان تشییع شد.

پیکرشهید تبرته فراهانی از مقابل سپاه ناحیه فراهان به سمت روستای تبرته تشییع شد و پیکر این شهید تکاور در زادگاهش روستای تبرته به خاکسپاری شد.

همچنین مراسم وداع با شهید تبرته فراهانی دیشب، همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام جعفر صادق (ع) شهرفرمهین برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.