حاجی بابایی گفت: روز ۹ دی ملت ایران چشم فتنه را کور کردند و انقلاب را بیمه کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مراسم ۹ دی در مصلای بیت المقدس اراک گفت: روز ۹ دی روز حضرت علی (ع) در جنگ خوارج بود، حضرت فرمود چشم فتنه را کور کردم و ملت ایران به نیابت از علی (ع) چشم فتنه را کور و انقلاب را بیمه کردند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه مردم ایران با غیرت ترین، باشرف‌ترین و نجیب‌ترین مردم هستند که پای نظام شان ایستادند افزود: نهم دی قله غیرت، صلابت و ولایتمداری ملت بزرگ ایران بود که ملت ایران از فتنه پیروز بیرون آمد.

او با بیان اینکه مردم ایران نجیبند و امام (ره) فرمود خدا مردمی مانند مردم ما خلق نکرده است اضافه کرد: ۹ دی ۸۸ بنده میدان انقلاب تهران بودم و نمی‌دانم این جمعیت چگونه و از کجا آمد و اگر کسی جیب این مردم وفادار را بزند با شمر و کسانی که به خیمه امام حسین (ع) حمله کردند فرقی نمی‌کند و هر کس به انقلاب خیانت کند زمین می‌خورد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت ایران با شرافتند، ممکن است غر بزنند، اما این غر به کسانی است که کوتاهی می‌کنند، کسانی است که خیانت می‌کنند، کسانی است که نظام را تضعیف کردند و کسانی است که از مسئولیت برای منافع خودشان خرج می‌کنند که نامردترین افراد هستند.

او ادامه داد: نمازی که برای آمریکا فرقی نکند برای خدا هم فرقی نمی‌کند و اگر کسی مثل شهید سلیمانی با خون خود از انقلاب دفاع کرد، فردی هم که در جمهوری اسلامی ایران سخت‌ترین شرایط را تحمل می‌کند، اما مقابل نظام خودش نمی‌ایستد از انقلاب دفاع می‌کند.

حاجی بابایی تصریح کرد: خداوند هیچ امتی را بدون آزمایش نگذاشته است و قرآن سه اصل دارد که برای پیامبرش هم رعایت شده اول اینکه خدا همه را آزمایش می‌کند، دوم اینکه خدا به هیچ کس بدون آزمایش درجه نمی‌دهد و سوم اینکه هر قدر ما را آزمایش کند و موفق شویم آزمایش بعدی سخت‌تر است.

او با بیان اینکه ما مشکل اقتصادی نداریم بلکه مشکل حباب اقتصادی داریم و از این معبر عبور خواهیم کرد، همانطور که پیامبر در صدر اسلام از معبر‌ها عبور کرد تصریح کرد: این دولت قرارش بر این است که به مردم خدمت کند و ما هم تا زمانی که بر عهدش با مردم و رهبری است از دولت حمایت می‌کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کدام افتخار بالاتر از اینکه رهبر ما مثل مردم کوچه و بازار زندگی می‌کند، اما دنیا نمی‌تواند در برابر او بایستد افزود: مدیران بروند کف خیابان با مردم حرف بزنند، هر مسئولی در طول هفته به یک خانواده شهید سر بزند، هر مسئول یک روز در هفته دست یک نفر را بگیرد و مشکلش را حل کند.

او با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) به مالک فرمود کسانی را انتخاب کن که کم بهره بر می‌دارند و زیاد کار می‌کنند تصریح کرد: باید شایسته‌سالاری باشد و فردی که مسئول است حتما نباید فرزندش هم مسئول باشد.

حاجی بابایی اضافه کرد: قوای سه گانه کنار هم دارند کار می‌کنند و دولت امروز در سخت‌ترین شرایط آمده و شبانه روز کار می‌کند، کار هم سخت است و به فضل الهی از این شرایط عبور می‌کنیم وبرای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران این دولت در این موقعیت باید کمک بشود و باید مشکلات موجود را برطرف کنیم.

او با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی زبان در طول ۲۴ ساعت علیه ما دارند کار می‌کنند بیان کرد: از یک طرف دشمن با تمام قدرت و توان سعی می‌کند ما را محدود کند و از طرف دیگر خیلی از سال‌ها در داخل هم با مشکل مواجه بودیم، اما امروز شرایط مهیا‌تر است و اگر امروز کسی برای جمهوری اسلامی و برای مردم روی مین برود سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است چرا که امروز شخصیت فرد خرد می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فضای مجازی حتماً باید باشد و باید پر قدرت باشد، اما محتوا هم مهم است، نقد با سیاه نمایی متفاوت است، قوا را نقد کنیم، اما نظام را سیاه نشان ندهیم، اشکالات را بگوییم، اما مرز بندی کنیم کار افراد را به پای نظام ننویسیم، برای زدن یک مگس صورت را منفجر نکنیم.

او تاکید کرد: امروز شک نکنید شهدا حضور دارند باید مراقبت کنیم، نظام جمهوری اسلامی ایران نماد شهدای غواص، شهید حججی و شهید سلیمانی است و نباید نظام را سیاه کرد، عاشورا، کربلا، اسلام و قرآن همیشه نورانی هستند و همیشه باید از آن‌ها محافظت کنیم.

حاجی بابایی گفت: دولت در بودجه سال آینده تلاش کرده یک گام به جلو باشد، یکی از مهمترین گام‌هایی که دولت باید بردارد ساخت ۴ میلیون مسکن است که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شغل راه می‌اندازد و برای سال آینده ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده که با ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات بانکی جمعا ۳۰۰ هزار میلیارد تومان می‌شود که صرف اشتغال خواهد شد و اشتغال را بهبود می‌دهد.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی برای ملت ایران به سوریه رفت و شهید شد و امروز هم اگر بخواهیم ایران را حمایت کنیم باید از مرز رژیم صهیونیستی دفاع را آغاز کنیم افزود: اگر نیرو‌های امنیتی ما نبودند در هر روز صد‌ها بار در شهر‌های انفجار می‌شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.